Friday, April 15, 2011

Sijil KOAM baru print

Assalamualaikum,
Pada hari ini, dah hampir 3 tahun kursus tamat, baru sempat Sijil KOAM dicetak. Ini pun atas permintaan Mawie kerana nak digunakan untuk kejohanan olahraga MSSJ yang akan berlangsung isnin ini. Sijil aku, Mawie dan Amirul ada pada simpanan aku untuk diprint, so bila nak guna baru sempat nak print.
Aku tak print awal, pasal lepas habis kursus KSPK tiada langsung terlibat dalam kejohanan olahraga. Terkubur begitu sahaja,tiada panggilan untuk bertugas untuk daerah dan negeri, setakat sekolah jea. Lagipun sekarang aku lebih constrat pada bidang IT aku kerana berpeluang memegang jawatan GPB di SMKA Sheikh Abdul Malek.
Jadi, malam ini insyaallah aku akan keluar minum air bersama Mawie and the gang sebab nak bagi sijil ini. Dah lama tak berjumpa dengan gang KSPK ni, rasa-rasa dah hampir 2 tahun.

No comments: